آنچه که منبع الهام برای آهنگ سازی او شده است، غالبا موسیقی سنتی ایرانی، مدها و دستگاه های موسیقی ایرانی و حتی ریتم ها و ضرب های خاص موسیقی سنتی می باشد. می توان گفت که بدرام به نوعی موسیقی تلفیقی بین سبک های راک و متال و موسیقی سنتی ایرانی به حساب می آید. هدف از انتخاب چنین تلفیقی جذب مخاطبین، ایرانی به سبک راک و متال می باشد و امید است که روزی در دنیا سبکی مجزا در زیر شاخه سبک های راک و متال قرار گیرد.
او همچنین تدریس گیتار درسبک های الکتریک، کلاسیک و پاپ را بصورت حرفه ای به مدت هشت سال درآموزشگاه هایی همچون فادو و خوش نوا انجام داده است.
تکنیک ومتدهای آموزشی جدیدی که او درطی سال های تدریس برای یادگیری وارتقاء سطح نوازندگی خود وشاگردانش استفاده کرده با مطالعه نوازندگان بزرگی درسبک کلاسیک و راک همچون یوهان سباستین باخ، آنتونیو ویوالدی، ایگوی مالمستین، مایکل آنجلو باتیو بوده است.